Apa Kata Pakar?

Posted by Abd Rani & Norhayati | Posted in | Posted on Monday, October 12, 2009


Dr Sam Walters- Naturopath
“Jika anda tahu apa yang saya tahu, anda tidak akan ke mana-mana tanpa Jus Manggis. Antioksidan adalah kunci sebenar pada masa hadapan untuk rawatan penyakit. Buah manggis mengandungi elemen-elemen yang mampu membantu memulihkan secara langsung kebanyakan penyakit yg wujud pada hari ini. Manggis adalah agen antioksida. Kulit manggis mengandungi XANTHONE yg berkesan untuk pengkulturan kanser payudara, kanser paru-paru, kanser perut dan leukimia. Jus Manggis menjadi satu senjata untuk mengatasi kanser, di mana ia telah memulangkan kehidupan mereka yg majoriti ditahap 4 ke atas”


Dr Albert Miller - Pakar Kesihatan Keluarga
“Saya amat kagum pada kesan anti radangnya, pengurangan bengkak sendi dan pengurangan rasa sakit, amat ketara setelah mengambil jus manggis ini. Saya juga memberi pesakit yang mempunyai masalah Kulit yang Kronik seperti eczema dan dermatitis, semua menunjukkan kemajuan yang amat baik. Masalah pesakit PROSTAT  pun sama. Khasiat terhebat daripada manggis ini, tentang penyakit Autoimun hasil yang hebat dapat diperolehi “
 

Dr JameGraham - Gynecologic Oncologist
“Saya telah mengalami arthritis yang teruk pada sendi dan buku lali. Saya berjalan dengan tulang di atas tulang  mengalami sakit yang teruk. Saya juga mengalami ulser dan paras hemoglobin ke tahap 6 dan dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi. Selepas 3 hari mengambil jus manggis, saya merasakan perubahan yang ketara pada masalah kesihatan di mana ianya beransur-ansur baik. Saya amat yakin mengesyorkan anda mencuba jus manggis ini.”


Dr Shermann Sugar Singleton
“Saya mempunyai seorang anak kecil yang menghidap ECZEMA yang teruk, jadi saya memberikan anak saya jus manggis selama 5 hari eczemanya sembuh dengan sepenuhnya. Wah !!! sangat hebat jus manggis ini kerana saya lihat dengan mata sendiri pemulihannya.”